Politica de retur

Pentru returnarea produselor comercializate de NORDEX  SRL, ne puteti contacta in scris pe adresa ioana@nordex.ro sau telefonic la 0262 211 377. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia fizica a produselor, cu conditia ca produsul sa fie nefolosit, sa nu fie zgariat, lovit sau deteriorat in niciun fel si sa fie in ambalajul original. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.

Expediati produsele sau inmanati-ni-le direct noua la adresa Str. Vasile Lucaciu 163, Baia Mare, jud. Maramures, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice imputabile clientului, Nordex SRL isi rezerva dreptul sa nu accepte returnarea produsului si sa nu despagubeasca  clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala clientului.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Responsabilii service ai Nordex SRL vor evalua produsele returnate si va vor informa in scris daca pentru produsele pe care doriti sa le returnati vi se vor percepe sau nu anumite taxe pentru readucerea produselor la conformitate (de exemplu daca produsele sunt zgariate sau prezinta alte deteriorari sau daca ambalajul original este deteriorat). In cazul in care se constata ca produsul trebuie readus la conformitate, valoarea taxei pentru readucere la conformitate poate varia intre 10% si 30% din valoarea produsului. In cazul in care nu acceptati sa platiti taxa pentru readucere la conformitate, produsele nu vor fi acceptate pentru returnare si vi se vor retrimite pe curier pe cheltuiala dumneavoastra.

Daca va retrageti din contract, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 30 de zile din momentul in care l-ati primit, cu conditia ca produsul sa fie nefolosit, sa nu fie zgariat, lovit sau deteriorat in niciun fel si sa fie in ambalajul original.

Nu se pot returna produsele care au fost folosite daca motivul returului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate in pagina de produs.

In cazul in care primiti produsele prin curier rapid, va rugam ca, la receptionarea lor si de fata cu agentul livrator, sa verificati cu atentie atat starea ambalajului, cat mai ales a produselor, si, in cazul semnalarii oricaror daune, va rugam sa completati de fata cu agentul livrator un Proces Verbal de constatare daune (pe care il puteti solicita de la agentul livrator) si sa realizati fotografii cu ambalajele sau produsele deteriorate, pentru a solutiona eficient si fara costuri pentru dumneavoastra astfel de situatii, daca apar. Trimiteti apoi o copie a Procesului Verbal, a AWB-ului, precum si pozele efectuate pe adresa de email ioana@nordex.ro, pentru ca Nordex SRL sa poata trimite o sesizare oficiala si documentata catre curieri, in vederea solutionarii favorabile a acestor incidente.

Reclamatiile aparute ulterior sau neinsotite de Procesul Verbal de constatare daune, nu vor putea fi solutionate si, in consecinta, nu ne vom putea asuma raspunderea pentru ele.